Een tikkende cursor op een leeg wit scherm. Vandaag wil je met de marketing van je bedrijf aan de slag. De berg met teksten die je daarvoor moet schrijven, wordt steeds groter. Webteksten, blogs, social media, nieuwsbrieven, e-books, alles om in contact te komen met jouw klanten. Hoe pak je dit aan? Wat wil ik eigenlijk vertellen en wanneer is iets een goede tekst, hoe schrijf ik zodat ik mijn eigenstijl behoud? En dan die taalpolitie brrrr, de teksten moeten ook nog eens foutloos. Leg jij jezelf druk op? Niet doen! Lees mijn gratis tips voor het schrijven van teksten.

Klanten aanspreken met het schrijven van goede teksten: E-book

e-book zo schrijf je teksten die voor een connectie zorgen met jouw klanten

Hoe zou het zijn als het schrijven van content makkelijk gaat? Met mijn tips en schrijfhulp krijg jij teksten die jouw klanten aanspreken, omdat jij klanten nodig hebt! De klanten die het allerbeste bij jou passen, omdat ze jou zien in je teksten. Jouw missie, hoe je werkt, waar je voor staat, dat lezen we straks allemaal in jouw teksten. En wat nou als die teksten ook lekker lezen, helemaal ‘jou’ uitstralen en voor een connectie zorgen met jouw klanten? Fijn gevoel hè.

Verbeter daarom eenvoudig je schrijftechnieken met de tips in dit e-book, er staan er maar liefst 42 in! Zie het als een naslagwerk waardoor je steeds een beetje beter gaat schrijven en content maakt die raakt. Vraag het e-book hieronder gratis aan, leer makkelijk schrijven met plezier. Klinkt dat als iets voor jou?

Ja, ik wil dat e-book met gratis tips voor het schrijven van teksten




*je e-mailadres is veilig bij mij, ik ga zorgvuldig met je gegevens om. Je krijgt dit e-book cadeau bij je aanmelding voor ‘Verhalen die raken’ die ik graag maandelijks naar je stuur. Wil je dat niet, dan kun je je direct na het ontvangen van het e-book afmelden.

Ervaren tekstschrijver, copywriter, copy queen, schrijfcoach

Hélène Wirken dat ben ik! Met mijn bedrijf Verhalen die raken schrijf ik teksten die voor een connectie zorgen met jouw lezers of klanten, want met die teksten haal jij klanten binnen of blijf je je lezers boeien.

Jarenlang schreef ik persberichten, webteksten, folderteksten, beleidsnota’s, brieven, nieuwsbrieven, blogs en meer. Persoonlijk en echt schrijven was altijd al mijn handtekening. Pas toen ik teksten ging schrijven vanuit het verhaal van mensen op een creatieve en gevoelige manier, merkte ik wat een positieve gevolgen dit had. Meer lezers, aandachtige lezers die langer op je site zijn, meer reacties en interactie en bezoekers die klant worden. Echt contact en dat wil ik jou ook laten ervaren!